Szał, pał, dzikie węże

Napisało się: szał, a teraz trzeba go zrobić. No to, e wołala! jak mawiają Francuzi. Poniżej broszka, którą zgłaszam do wyzwania Szuflady – pawie pióro. Temat bardzo mi się spodobał, postanowiłam wziąć udział i… zupełnie zabrakło mi pomysłu. Myślałam, kombinowałam, przymierzałam motyw do różnych technik. Do pracy siadłam z poczucia obowiązku (tego akurat mi nie brakuje) i sama byłam zaskoczona, jak wiele przyjemności mi ona sprawiła. Technika mieszana: filcowanie na sucho i haft koralikowy. Efekt następujący:pawie pióro

SONY DSC

Kolejne wyzwanie to: Czerwień w Rozkręconych myślach. Nad tym pracuję:

SONY DSC

SONY DSC

I Alicja w krainie czarów w KK – ciągle myślę.

4 thoughts on “Szał, pał, dzikie węże

  1. Pingback: Amigo flamingo | paciorkowiec

Skomentuj

