Bajkowe smoczątka

Nie wiem jak Wy, ale ja w dzieciństwie większą sympatią darzyłam negatywnych bohaterów bajek, czy może raczej dobranocek. Wydawali mi się inteligentniejsi, dowcipniejsi i posiadający bogatszą osobowość od pozostałych. Jako przykład posłuży  najlepiej książę Iktorn kontra Gumisie. Może właśnie dlatego do wyzwania Rozkręconych myśli zgłaszam kolczyki smoki. Error – smoczki, bo w sumie małe i dość sympatyczne, jak to wesolutkie towarzystwo pod spodem.SONY DSC                                          smok zielony prezent laptop rysuneksmok pewniacha rysuneksmok zielony ogon rysunek

grafiki ze strony venite.pl

 

2 thoughts on “Bajkowe smoczątka

  1. Och! Moje smoki! Nieustannie wywołuję nimi zachwyt znajomych i nieznajomych, wtedy z dumą opowiadam, że mam przyjaciółkę, a ona ma talent.

Skomentuj

