Złoto Azteków

Bóg plonów – Roszpun, złóżcie mu ofiarę, a plon złocistej kukurydzy będzie nieprzebrany. Zaczynałam pracę od świetlistowłosej Roszpunki, zakończyłam na złocie Azteków. Gwoli wyjaśnienia, z całej baśni najbardziej przemówiły mi do wyobraźni kolory: żywa zieleń roszpunki i złocistość włosów Roszpunki i na tym postanowiłam się oprzeć. Oto urok rękodzieła. A z Roszpuna jestem wielce dumna i ogromnie mi się podoba. Zgłaszam go do wyzwania KK – baśnie: Roszpunka.

 

SONY DSC

SONY DSCSONY DSC

2 thoughts on “Złoto Azteków

Skomentuj

