Wyzwanie, w którym na pewno nie wezmę udziału

Tak pomyślałam o „Ażurkach, koronkach…” ogłoszonych przez gościnną projektantkę na Szufladzie. Zupełnie nie moje klimaty, mogę sobie odpuścić. No. To mam święty spokój. No. I już mogłam się zabrać do pracy, bo przypomniałam sobie o pięknej fioletowej koronce kupionej przez mamę „bo rzucili”, za czasów kiedy to jeszcze „rzucali”.  Efekt przerósł moje oczekiwania i bardzo jestem zadowolona z konkursowego wisiora. Zgłaszam na wyzwanie.

 

SONY DSC

SONY DSCSONY DSC

SONY DSC

Skomentuj

