Do odważnych świat należy

Po długim „tentegowaniu w głowie”, mogłabym napisać, ale tego nie zrobię, ponieważ to była nagła, szybka decyzja. Jakiś czas temu pisałam o Niedokończonym projekcie, który skłonił mnie do przejrzenia zawartości pewnej puszki po czekoladkach. Wyszperałam tam coś, co idealnie się nadaje  do zgłoszenia do takiej zabawy. Oto ona:

SONY DSC

Ten kawałek uszyłam bardzo dawno temu ucząc się techniki haftu sutasz, umiejętności dopiero nabywałam, a i materiały  były podstawowe, dlatego całość jest szyta zwykłą nicią. Lubię tę pracę i nieskromnie przyznam, że mi się podoba, ale pierwszy zapał się wypalił i myślę, że nigdy jej nie skończę. Może któraś z Was zechce dać jej nowe życie? Dodam tylko, że rzecz jest dwustronna, bez żadnych podklejeń. Zapałka do pokazania skali.

Niniejszym zgłaszam się do Niedokończonego projektu.

Skomentuj

