Sto lat Kasiu!

Sto lat… mnie nie było, ale na szczęście, jak co roku, przypadły urodziny Kasi i przywracają mnie do blogosfery. Były życzenia, była impreza czas na prezent. Awers:SONY DSC

SONY DSC

Profil:

SONY DSC

Rewers, czyli od zadu:

SONY DSC

Tył pracy szczególnie udany, bo choć nie tak ładny jak przód, to jednak pozwala nosić naszyjnik na dwie strony. Dumna jestem i blada (to drugie oczywiście z powodu klimatu).

A kochanej jubilatce życzę zdrowia, pogody ducha, uśmiechu, 4 kilo arbuza, siatki czereśni i pęczka szparagów, bo sezon. Cytrusy wedle uznania. Sto lat Kasiu!

SONY DSC

6 thoughts on “Sto lat Kasiu!

    • Dziękuję wszystkim za miłe słowa, a co do zazdroszczenia Kasi to jest trochę tak, że jak sobie pościeliła tak się wyspała. Dała mi naszyjnik do przerobienia i wykazała ponad roczną cierpliwość, aż najdzie mnie wena. Przyznacie, że jest to niebagatelny wkład w powyższe dzieło. Także łapa, łapka, łapeczka 😉

Skomentuj

