Czerń, szarość, biel i toksyczna żółć

 

Nie wiem gdzie i kiedy usłyszałam określenie „toksyczna” żółć, ale bardzo mi się spodobało. Również kolor jest intrygujący, trudny i raczej do stosowania w dodatkach. Pod spodem moja interpretacja wyzwania Kreatywnego Kufra i Art-Piaskownicy: Kolory – 1 wyzwanie 2 blogi. Oczywiście rzutem na taśmę. Za broszę zabrałam się już dawno, ale długo nie miałam pomysłu na wykończenie dołu, szyłam i prułam, przymierzałam, próbowałam i zmieniałam zdanie. W końcu przyszła iluminacja, pewnie od tej jarzeniowej żółci. I oto jest, niech Was ogrzewa w te chłodne dni.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC

3 thoughts on “Czerń, szarość, biel i toksyczna żółć

Skomentuj

